29.4.08

Auto-presentación



Como teño feita de hai uns meses unha auto-presentacion en diapositivas (foi a primeira das tarefas que tivemos que realizar para a materia de Novas Tecnoloxías Aplicadas á Educación), decidín que esta era unha boa ocasión para reutilizala, e así explicar dun xeito máis "icónico" como considero eu que son.

O que non sei é como consideran os demais que son. Non obstante, é algo no que ás veces cavilo. Penso: se non me coñecese a min mesma de nada e me atopase comigo, que pensaría de min? Caeríame en gracia ou tacharíame por algo? Quizabes demasiado despótica? Ou demasiado nerviosa?

Miña nai querida! Agora, ao escribilo, dinme conta das tonterías nas que discurro ás veces. Cos problemas que hai no mundo e eu pensando só no meu embigo. En fin...

No hay comentarios: